Tuesday 13 December 2011

Testimoni

Assalammualaikum,

Alhamdulillah...walau tak banyak tapi bersyukur...ramai juga yang percaya & bagi keizinan untuk saya melukis inai di tangan mereka...hehehe...semua design & gambar inai dalam blog adalah hasil tangan saya sendiri. Terima kasih banyak² kepada kawan² & yang tersayang sebab banyak support minat saya dalam menghasilkan henna ( melukis inai ).

Kepada yang semua, jangan risau...Insyallah saya akan menghasilkan lakaran inai sehabis baik untuk memuaskan hati semua pihak...hehehe....dah macam politik plak...nak raih undi...huhuhu...apa² pun TQ kepada semua yang membantu...

Jom layan blog saya lagi eh...untuk tau lebih banyak tentang hasil inai saya yang menarik tetarik...hehehe...gambar inai @ henna yer saya akan letak dalam entri selanjut yer k...daaaa...

No comments:

Post a Comment